Wednesday, February 4, 2009

The Freaks of Feedjit


Most of you have a Feedjit blog traffic widget, correct? But have you ever clicked on the option to watch your traffic, live? I did this recently and noticed that when someone finds your blog through a Google search, their search is highlighted in pink and displayed for you. So, you'll know exactly what they were looking for when they found your blog link and clicked. This is where all those labels and meta tags come in handy for us bloggers. Huh? What's a meta tag? Well, I'm not going to explain it to you because I'm just not that good and this isn't a geeky techie blog. Don't believe a word Jill and Mark say when they call me a nerd. It ain't true! See? Would a nerd say the word "ain't"?

Anyway, I suggest you check out Blogger Tricks or Blogger Buster, because there are oodles of html tutorials for you to look through.


So anyway, I knew that adding meta tags and labels would help bring people to my blog, but I didn't think about the fact that it would also lead all the freaky-deakies right to my front door! And oh yes, my fine feathered friends. There are freaks of unimaginable proportions out there.

There are also people who are just a little curious about odd things. Or they're just a little stupid. Take your pick. Generally, these are Americans. We have Googlers from around here who want to know about very gripping things. Like...

Somewhere, USA: Braided leg hairs

Deltona, FL: Clear athletic cup

Missouri: What causes a whistling nose?

Texas: Boy am I hot, iced tea commercial

La Jolla (pronounced La Hoya), CA: Why do windows fog up scientific explanation

Augusta, GA: Causes of car window fogging up

Chesapeake, VA: Cat loves Gorton's fish fillets

Granby, CT: Guys who snort instead of blowing their nose

Fort Wayne, IN: Bare feet

Pasadena, TX: Something you shout with the letter V

And then we have the Googlers from countries far and wide. These are the freaky deakies I've mentioned. They want to know things like...

Colombo, Sri Lanka: Tiney sex

Bosanka Gradiska, Republika Srpska (Bosnia): Nasty Tiney girl

Karachi, Sindh-Pakistan: Free Tiney school girl photos

Oslo, Norway: Tiney sex photos

Aside: Can somebody please tell me who this Tiney person is that they are all searching for? Is she some well known sex diva of porn? Do I have to change my name now?


Albany, Oregon: What does the Dove Skin Vitalizer vibrator look like?

Okay, so we also have freaks right here on the home turf. Here I was thinking I was only supposed to use it on my face!


Some foreign country: Dove skin vitalizer sex toy
Now why didn't I think of that?



Salmiya, Al Kuwayt (Kuwait): Naughty teacher

Hamburg, Germany: Tails from the toilet

I can't, in my wildest imagination, guess why anyone would Google that.


Has this post made you feel more aware of what labels you give your posts? Will it change what you type in that label box in the future? Not me. I'll stick with keeping it real, because let's face it, this shit is funny!

will work for comments


Until Next Time, Tiney

30 "Sister" Lovin' Friends Said:

  • Happy To Be

    hey Justine that freak found me 2 weeks ago and I wondered how he did...like I was going to publish his comments..I am a family friendly blog not a "Debbie does Dallas" blogger...hugs and smiles Gl♥ria

  • Misty

    LMAO!! i never get searches like that!!

    YES!! keep it real! you are refreshing and oh so funny and I LOVE IT!

  • SchmeckyGirl

    OMG! Some of those were so funny!

    I'm hoping tiney isn't a misspelling of tiny because that would be even more disturbing.

    And it says you posted this three days ago...

  • Jason, as himself

    Oh, wow. Maybe you should drop the "e" from "Tiney". It seems that this people with this particular fetish don't know how to spell, either.

  • Sara's Sweet Surprise

    I can't believe the action Miss Tiney is getting around the cyberspace world... Before you change your name, You may want to check to see if you're entitled to some royalty residuals, for this impostor who's claiming rights to your domain. Who knows you may have hit the Jack pot...more likely....Jack on the Pot, LOL!

    I'm off to catch up on your post I've missed while away.

    Sweet Wishes,
    Sara

  • Bridget

    I never use label. All my visitor come from other blog.
    roflmao at the Tiney sex and nasty Tiney girl.

  • Sara's Sweet Surprise

    P.S. I can't help but notice the GH picture. I'm the biggest (literally) fan of this show! My family teases me (all the time) about watching it. They have the audacity to tell me it's fake!
    It's evident they haven't watched the episode of "The Best of Stanley Hotel!"

    Yup,GHOST HUNTERS RULE!!

    Sweet wishes,
    Sara

  • santamaker

    Hey Tiney!
    GM. How interesting to see what goes on behind the scenes! I guess that those freaks are just curious to see what people will post on the net. Did you get some "interesting" comments on your boinkin' post that you didn't publish? I would imagine that the tag, boinkin' might be a popular one to google...LOL...

  • Rachael

    Yeah...I have actually thought of changing the title of my blog, because "Boys Will B Boys" brings all kinds of freaks to my site. I mean REAL freaks....like the type that visit downtown Bangkok (if you know what I mean).

    Every time I think about this I get a little disturbed......

  • jill jill bo bill

    I did that research one night and was amazed at not only WHAT they were searching for, but their spellings.

  • Buffie

    Tiney..... are you not telling us something??? LMAO!!!!

    Buffie :)

  • Raxx - A day in the life

    I look at live feedjit ever so often, just to see what searches bring people to my blog, it' soo darn funny, but yours take the cake!

    braiding foot hair? that was hilarious!

    I'm being anti social today and having lunch at my desk, so i can blog thru lunch! you know, prioritizing!

    Your posts give me my daily laugh.

  • Sue

    FREAKY!!! I never use labels on my posts and don't have feedjit. I actually hate feedjit cuz I like to browse the blogs without commenting sometimes, but don't want to look like a stalker either! Oh well, if you see me stalking, don't worry, I'm harmless! xo

  • cindy

    So what are you going to change your name to? Nasty Tiney? or Tiney School girl?..lol...

  • ~♥~ Monica S

    Hahahaha!! All men are busted!! :-) haha... by Tiney!

    Monica

  • Tootsie

    I had one google "why does my greenhouse make me horny?" and end up on my blog!
    yea...I think I threw up in my mouth a little....

  • Tootsie

    I had one google "why does my greenhouse make me horny?" and end up on my blog!
    yea...I think I threw up in my mouth a little....

  • AJ

    Too freaking funny! Love it:) And I thought I was the only one who says freaky deaky!!

  • Jill

    Nasty.........some peeps.

    And yes, Justine, you are a computer nerd. You know a heck of a lot more than most of us!!

    Keep keeping it real,
    Kiki

  • Mama

    OMG you certainly found some strange ones ROFL... I am going to have a look now. Kathy.

  • Jill

    TIney.. sex.. I love it!!!!!!!! Justine.. that's why you did that with the tags. You are trying to get a jump start on your new business!

  • ~Mary

    My hubby and I are dying laughing! This is halarious! why you gettin' the freaks to your blog?! hahaa!!

  • mrsben

    I'm not a Blogger so 'this' post doesn't interest me. JK
    Hugs -Brenda-

  • NurseChessie

    Tiney getting a jump start on a new sex business? That would be a switch. LOL. funny to see your name in the same sentence with sex. Lol. Freaks make the world go round, I guess.
    love ya
    chessie

  • nikkicrumpet

    Yup...that shit is funny. And you don't even have to use the tags. I don't...and I still get freaky google hits. I've learned to never use the word "braless" in any post lol

  • Lavender Chick

    There are some strange birds out there! Speaking of strange birds, I still get a bunch of perverts on my site because they google the name of my cockatiel, which happens to be the same name of a teenage porn star... Hence the reason I can now no longer type my bird's name - because then these same creepy crawlies would be hitting your site because I said my bird's name on your blog. Okay, I'm rambling because I'm in a caffeine fog... My mission today is to get caught up.

    Oh - thanks for filling us in on the things Jill won't tell us. Ya'll both crack me up!

  • Michael

    I get the Uncle Ted Turd Burgler search all the time. It amazes me that people look for that internet forward.

    I blogged that I thought my dog was dying and how I was freaking out...my second most popular search is for lumps on dog's armpits.

    No major sickos yet!

  • Michael

    I get the Uncle Ted Turd Burgler search all the time. It amazes me that people look for that internet forward.

    I blogged that I thought my dog was dying and how I was freaking out...my second most popular search is for lumps on dog's armpits.

    No major sickos yet!

  • O.G.

    That's hilarious. I didn't think you'd ever find out that I found your site through a search for braided leg hairs....sorry. J/K. I can't wait to try this for myself.

  • Shannon

    You were right... that shit is funny!

    I don't know about Feedjit... but Analytics will also pull from your comments. So if you get people looking for "jack on the pot" or "why does my greenhouse make me horny", you'll know who to blame, LOL!